DrzewkaKarlowe.pl - Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia i co oznaczają statusy, które widzę na stronie?

Utworzono: 2018-03-20
Ostatnia aktualizacja: 2018-03-20
Liczba odwiedzin posta: 576

Aby sprawdzić status swojego zamówienia kliknij na zakładkę „Status Zamówienia” - znajdującą się na zielonym pasku menu po prawej stronie:




Zostaniesz przekierowany na stronę logowania:



Po zalogowaniu się będą widoczne zamówienia w trakcie realizacji oraz ich aktualny status:



Co oznaczają poszczególne statusy zamówień?

- Przyjęte:
Nowe zamówienie, które wpłynęło do sklepu otrzymuje status przyjęte. W ciągu kilku godzin obsługa sklepu DrzewkaKarlowe.pl analizuje zamówienie i przekazuje je do dalszej realizacji. Wszelkie informacje o dalszych losach zamówienia otrzymasz drogą mailową. 

- Oczekujące na wpłatę:
Zamówienie oczekuje na opłacenie. Wpłaty księgujemy codziennie od 10.00 do 14.00. W chwili zaksięgowania wpłaty wysyłamy do Ciebie informację mailową potwierdzającą jej zaksięgowanie. Na karcie zamówienia pojawia się do pobrania faktura zaliczkowa, dokumentująca wpłatę. 

- Oczekujące na dostawę:
Zamówienia otrzymują status oczekuje na dostawę w przypadku, gdy:
- drzewka i krzewy rosną na szkółce i oczekują na termin kopania
- rośliny są w trakcie przygotowywane do wysyłki. Trwa to  4 -7 dni w zależności od gatunku roślin i ma na celu spowolnienie procesów życiowych drzewek w trakcie transportu.
- Jeżeli w zamówieniu nie ma żywych roślin status oczekuje na dostawę oznacza oczekiwanie na dostawę towaru z magazynów naszych dostawców.
- Każdy produkt przed wysyłką przechodzi kontrolę jakości. Zależy nam, abyście otrzymali materiał najwyższej jakości. Jeśli produkt nie przejdzie kontroli jakości – zostanie on wysłany do Państwa w późniejszym terminie.

- Realizowane:
Zamówienie jest w trakcie realizacji i czeka w kolejce do wysyłki. Przeciętny czas przygotowywania zamówienia do wysyłki poza sezonem wynosi od 24 do 48h. W sezonie (wiosna, jesień) może ulec wydłużeniu do 5-10 dni roboczych.

- Pakowane:
Zamówienie zostało skomplementowane i jest w trakcie pakowania. W zamówieniu o statusie pakowanym Klient nie możne już dokonywać żadnych zmian.

- Wstrzymane
Zamówienie przyjęte do realizacji w terminie podanym w koszyku podczas składania zamówienia. Zamówienie oczekuje na możliwość wysyłki, co wiąże się z okresem oczekiwania na możliwość wykopania roślin na szkółce oraz ich przygotowanie do wysyłek. Ostateczne terminy wysyłek są  uzależnione od warunków atmosferycznych.

- Wysłane:
Ten status oznacza, że zamówienie zostało do Ciebie wysłane. Paczka z zamówionymi towarami znajduje się w firmie kurierskiej i w przeciągu 24h-48h zostanie doręczona!

Chcesz wiedzieć jaki jest aktualny status Twojego zamówienia? O szczegóły realizacji możesz pytać drogą mailową: biuro@drzewkakarlowe.pl lub telefonicznie.

mgr Karolina Waszyk


 


Powrót