Jak sprawdzić status swojego zamówienia w Sadowniczy.pl?

Utworzono: 2018-03-17
Ostatnia aktualizacja: 2018-03-23
Liczba odwiedzin posta: 619

W naszym sklepie można na bieżąco monitorować status realizacji każdego zamówienia.


1.Posiadając konto na naszym portalu po zalogowaniu się należy
wybrać zakładkę twoje konto.




 

2.Wybrać zakładkę Bieżące zamówienia-śledzenie i płatności.

2.Kolejno będą pokazywały się statusy zamówień w
zależności od  postępu realizacji.

Oto lista statusów i opis co one oznaczają

  • Nieobsłużone - zamówienie dopiero dotarło i nie rozpoczęła się jeszcze jego realizacja. Zamówienie oczekuje na potwierdzenie przez obsługę sklepu.
  • Oczekiwanie na wpłatę - zamówienie oczekuje na wpłatę, realizacja jest wstrzymana do czasu otrzymania wpłaty.
  • Oczekiwanie na dostawę - aby rozpocząć realizację zamówienia, potrzebujemy jednego lub więcej towarów,który musi zostać sprowadzony od naszego dostawcy.(W zależności od towaru wynosi  od 1 do kilkunastu dni dni) 
  • Realizowane - tym statusem informujemy klienta, iż rozpoczęła się realizacja jego zamówienia.
  • Pakowane - to stan pomiędzy statusami "Realizowanym",a "Spakowanym" dzięki czemu w jednoznaczny sposób można określić stan zamówienia, które trafiło na magazyn do skompletowania.
  • Spakowane - taki status przyjmują zamówienia, w których wszystkie produkty zostały już skompletowane do koszyka magazynowego i dostarczone do sekcji pakowania - gdzie następuje weryfikacja zgodności dostarczonych towarów z zamówieniem klienta.
  • Gotowe do wysłania - status który może ustawić się automatycznie po poprawnej weryfikacji zamówienia. Informujący o tym, iż zamówienie zostało spakowane, zweryfikowane i jest już w pełni przygotowane do wydania kurierowi.
  • Gotowe do odbioru - status analogiczny do Gotowe do wysłania przeznaczony dla zamówień z odbiorem osobistym.
  • Oczekuje na termin wysłania - status ten informuje obsługę sklepu o tym, że zamówienie jest gotowe, lecz zostanie odebrane / wysłane w późniejszym terminie.
  • Wysłane - produkty zostały już wysłane np. zabrał je kurier. O tym fakcie klient jest informowany wiadomością i zamówienie znika z listy realizowanych zamówień.
  • Klient anulował - status określający anulowanie zamówienia przez samego klienta, bądź obsługę sklepu.
  • Fałszywe - zamówienie z tym statusem informuje, iż jest ono fałszywe. Na przykład, gdy złożone zostało dla żartu.
  • Stracone - ten status może oznaczać na przykład, że z przyczyn niespodziewanych zamówiony towar został uszkodzony przed wysyłką.
  • Wstrzymane - status informujący o wstrzymaniu z jakiegoś powodu realizacji zamówienia.
  • Zgubione - status podobny do statusu "Stracone", informuje klienta, iż zamówione produkty zostały zagubione, np. przez kuriera.
 

 



Powrót